Friday, June 24, 2011

Ujian Lisan BAHASA MELAYU Saya Sudah Tamat

* gmbq ehsan drpd pakcik google 
 
AsSalam ! hye . mcm besa la noo , jmpk lagi . haha . bajet mcm artis . hikhikhik . ok-2 haqini ada cqita baeeekk pnya . hmpa nk tau dak apa ? haaaa , hmpa nak tau dak , ujian lisan BAHASA MELAYU saya dh lepaih . lega sggh bila dh lepaih . tidoq pn lena r paih ni . hahaha . tp tera nk lepaih td pn , ketaq lutut gk la . hmpa nak tau dak , time dok tggu turn saya p baca , saya qasa mcm dh xdak jntung . haihh , ketaq dia toksah dok hbq laa . lepaih tu bila dh smpai turn saya , saya pn p la kt bilik ujian tu . sekali pentaksir tu tnya mcm-2 soalan . jenuh nk jwb . dh la kna jwb dlm bhsa baku a.k.a BAHASA BUKU . adoiihh , saya dh la dok besa ckp utara . tiba-2 nk kena ckp mcm tu plak . huhuhuhu . kalut jgk la time nk jwb tu . dlm dok susah-2 nk jwb , last-2 lepaih gk . bila dh habih wat ujian tu , qasa lega xtau nk habaq . lega selega-2 nya . hahaahahahahaha . tapi , la ni bleh lega sat ja la . paih ni ada gi ujian lisan saya . hat ni BAHASA INGGERIS plak . kacauu . hat ni lagi pyh . nk kena ckp oqg putih ngn depa. adoihh , mcm ni la kehidupan seorg plajaq . selagi xhabih , selagi tu la kna lalui jgk . tp xpa , utk kebaikan masa depan jgk . btoi dak ?? hehehehehe . ok la  ,x laqat nk taip dh aihh . nnt sambung len . ok , babai ! chill yaw !!

p/s : ok , mcm besa gmbq ataih tu menunjukan ekspresi muka saya lepaih habih ujian lisan td . hahaha . tp saya qasa sat ja kot muka saya happy mcm tu . lepaih ni , hmpa phm-2 sndiqi la noo . 
 *SAYA QASA LEPAIH NI MUKA SAYA LEBIH TUA DRPD USIA SBNQ SAYA , HMPA PHM DAK ?

No comments:

Post a Comment